Upprörande!

Okej. Det var väl inte så farligt men i alla fall.

Jag har tagit in min för tillfället väldigt håriga islandshäst och borstar honom för att jag ska ut och rida. Hopptränaren på stället kommer och säger: "Emma ska också ut i skogen och rida, kan du vänta på henne?"
Jag säger självklart att jag kan vänta även om jag inte vet vem Emma är.

Fattar ni poängen eller?

Han FÖRUTSATTE att jag skulle rida i skogen. Är det för att jag har en islänning?

Blä. Jag brukar faktiskt rida dressyr på min islandshäst. Punkt slut.



Och han är vild som en stormvind också (den högra som stegrar sig).

OBS! Jag har inte tagit bilden. Den publicerades i samband med en artikel om Skúlason (http://skulason.se) i Hästmagazinet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0