Seriöst - jag har inget liv

Okej, seriöst. Jag har inget liv. Just nu gör jag inget om dagarna förutom att vara i stallet. Jag är verkligen ingen sån där cool, fashionabel bloggerska som tar bilder på sina lyckades outfits och skriver om alla lattar de sörplar i sig.
Nej... Jag lever i smått leriga mjukisbrallor och sport-BH.. Ja, för tillfället alltså. Jag brukar inte jämt gå omkring och se sunkig ut, även om jag inte går omkring och ser trendig ut 24/7.
What ever.
Med inspiration från Saras blogg, http://exporteradskaning.blogspot.com, ska jag nu göra en lista med obekväma sanningar om mig själv. Sorry Sara om du tycker jag härmar dig, men som sagt - no life!

Här kommer de!
Louise Sjöstedt - några bekännelser
- Jag är världens största velare, jag kan inte bestämma mig för något.
- Jag kan inte kolla mig i spegeln när någon annan tittar på.
- Jag HATAR att laga mat.
- Jag är rädd för att folk ska tro att jag är korkad.
- Jag tykker at det är pinsammt att stavva fel.
- Jag kan inte gråta till film/tv/musik/teater etc.
- Jag älskar skum
- Jag tycker att Grumme grönsåpa är guds gåva till mänskligheten (fast jag tror inte på gud, därför skriver jag det med liten begynnelsebokstav).
- Jag får sanslös prestationsångest i skolan.
- Jag tycker att det är pinsamt att rida när någon annan tittar på.

Det kommer säkert mer. Det är bra att erkänna sina fel och brister.


Och bara för det slänger jag in en bild på mig själv.

Jag på promenad i Bäckhalladalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0