På arbetet

För tillfället sitter jag på arbetet. Det är inget riktigt arbete egentligen kan man väl säga. Det jag gör är att jag jobbar på min mammas bed and breakfast - lagar frukost och städar ett och annat rum. Mamma är snäll som låter mig jobba här, det är för att jag ska kunna betala för hästen och lite så.

Idag måste jag nog ta itu med arbetet i stallet också. Har lovat Tina att jag ska vända på rabatten framför ridhuset. Jag hittar ingen spade så jag ska få den stora äran att använda en skyffel...

Kanske inte jätteroligt men det som inte dödar, det härdar.

Nu måste jag se till så att gästerna har vad de behöver!

Bye bye

Ps. Det var meningen att jag skulle lägga in en bild på mammas bed and breakfast men den här datorn är fruktansvärt seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0