On my way!

Hurra! Sitter just nu på Scandic i Linköping - har till och med fått ett eget rum och allt ^^,! För tillfället rullar "Wild Hogs" på teven, har kollat lite på "Körslaget" också.
Hela dagen har gått åt till packning och bilåkning. Hade tänkt gå upp vid sju och köra till stallet för att fixa men regnet ÖSTE ner så jag la ner den tanke. Kul att åka moppe i ösregn. Eller inte.
Somnade om och gick upp strax innan nio istället. Då körde jag till stallet och gjorde klart allt och sen drog jag hem och packade det sista. Runt halv ett kom mamma och Kjelle så då var det bara att lasta in allt och köra. Känns skönt att tiden i Uppsala är över. Jag kommer inte att sakna den!

Nu orkar jag inte skriva mer. Måste sova lite - sov dåligt i natt också.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0