Nostalgiska tankar

Jag har kommit på en sak. Varför finns det inte en TV- eller radiokanal som innehåller serier eller barnprogram eller spelar låt från 90-talet? Jag saknar designen på TV-kanalerna, är det någon mer än jag som kommer ihåg Bolibompavinjetten förr? När programmet var slut drog de ner rullgardinen. Jag saknar alla sådana saker som fanns då, nu finns bara nymodigheter som "Rori racerbil" och "Meckarmicke". Var tog "Björnes magasin" och "Brum" vägen? Det enda som jag ser ibland är "Arthur". Det visas på barnkanalen på vardagsmorgnar. Det är inte så att jag är jätteförtjust i att tittat på barnprogram, jag kollar aldrig på de nya, men det känns ganska skönt att titta på sådant som man såg som barn.
Är det ingen mer än jag som vill se "Sailor moon" och andra nostalgiska serier igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0