Min häst är bäst i hela världen!

Gud vad jag älskar min häst! Jag inser att många anser att det låter en smula "fjortisaktigt" att skriva något sådant - men det är ju sant! Jag tänker inte hindras från att uttrycka min känslor bara för att normen säger att man inte går älska sin häst utan att bli töntstämplad. S c r e w  y o u!
Just nu halvligger jag i min säng och slöglor på ANTM. Har även dykt ner i en påse lösgodis - dåligt för kroppen men bra för själen ;)!

I alla fall, anledningen till detta känsloutbrott är för att jag för några timmar sen var ute och red på lilla Myran. I början var han lite spänd i traven, kollade på en massa saker och lite så. Efter några riktiga racergalopper travade han som en gud! Töltade också helt fantastiskt - klockrent tempo och höööga benlyft! Jag älskar när det går bra, man går som på moln ett tag. Väl inne i stallet igen fick han på sig ett täcke och sen ut i hagen till Sleipnir igen. Sofia har nattfodringen idag så hon tar väl snart in dem.

Nu börjar top model igen - bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0