iPod vs. napp

Som de flesta vet är jag lite utav en tänkare. Jag sitter ofta och funderar på saker och ting, det är inte ofta jag är närvarande. Jag kan titta på ett tv-program utan att veta vad som händer eftersom jag tänker på annat.

Nu har jag dock gjort en lysnade upptäckt!

När en liten unge gråter och skriker vad gör man då i 9 fall av 10?
JO! Man ger ungen en napp så att den blir tyst.

Vad gör man när en tonåring är gnällig och klagar - tex. när man sitter i bilen?
JO! Man ger tonåringen en iPod!

Detta är ett av mina bra tips till er tonårsföräldrar. Lite inside information om man säger så. Egentligen borde jag skriva en bok om tonårsuppfostran - fler smarta tips kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0