Fruktansvärt lat lördag

Idag har jag varit riktigt produktiv. Not.
Vaknade av ett sms från Gina vid niotiden. Kunde inte somna om men stannade ändå i mitt horisontella läge och kollade på tv. I detta läge stannade jag väldigt länge, med undantag för den stund jag åt frukost.
Hela dagen latade jag mig, satt vid datorn och kollade på tv.
Vid halv fem drog jag till stallet och fixade till Gymir. När jag sadlat för att ge mig ut på en tur kom Gina så jag väntade på henne också tog vi en tur tillsammans. Det var väldigt kallt men också mycket härligt!
När allt var klart i stallet körde jag hem (kallt som f a n) och stekte hamburgare att äta - gott.
För tillfället kollar jag på Körslaget och käkar pop corn. Fryser fortfarande.

100 kilo hemlängtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0