Dagens fråga.

Godmorgon solstrålar (eller gråa moln om ni hellre är det)!

Jag har fått frågan ganska många gånger om varför jag inte har så många bilder på min blogg.
Svaret är ganska simpelt.
För en tid sen gick min mobil sönder. Fattig som man är var det bara att åka till Elgiganten och köpa den billigaste de hade, en gammal Nokia för 349 kronor. Denna mobil har bara de viktigaste funktionerna: Man kan ringa och skicka sms. Jag är inte heller så lyckligt lottad att jag har en egen digitalkamera.
Nu är jag i alla fall hemma i Skåne igen och då kan jag låna mammas systemkamera. Det är bara det att den är så stor och klumpig att släpa på. Dock tog jag några bilder igår som med största sannolik kommer dyka upp här lite senare.

Ha det bra så hörs vi senare!

Loisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0