Blabla

Otroligt inspirerande rubrik.
Jag vet.

Pallrade mig upp vid kvart över åtta och glodde lite på tv. Käkade lite frukost och satt en massa vid datorn - fy. Körde till stallet vid tolv och lunchade hästarna. Sen mockade jag, la upp mat och fyllde på vatten. Efter det tog jag in Gymir, borstade och tränsade. Började med att han fick värma upp sig själv i skritt och sen körde jag någon form av "halv-join up" - kände skithäftigt. Jobbade sen med diverse tygelövningar från marken och han var mycket duktig. Eftersom han var så duktig hoppade jag upp barbacka. Jag tyckte att vi behövde en utmaning så jag kopplade loss tyglarna och red honom lös. Han var skitduktig, vi både travade och galopperade, svängde och gjorde volter utan problem. Jag älskar min häst <3
När jag var klar drog jag hem och gjorde absolut ingenting.
Imorgon ska jag packa massvis och moffla järnet.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0