Vilken soppa!

Jag läste på Egoinas blogg att hon precis som jag inte tänker vaccinera sig. Inlägget har ni här.

Nu har Bloggkommentatorerna skrivit om detta här. Personligen tycker jag att det var ett omoget och mycket oproffsigt inlägg. Riktigt dåligt måste jag säga. De har uppenbarligen inte läst på ordentligt på bloggen och därför skrivit ett totalt onödigt inlägg. Har de inget bättre att skriva om?

Något annat som jag också tyckte var riktigt dåligt var det här:
"Egoina festar en del ser det ut som i bloggen. Hon säger att en av anledningarna till att hon inte skall ta sprutan är att hon har sett vad den innehåller. Jag tror att det hon får i sig en helg i gifter (alkohol) har nog större negativ effekt på kroppen än vad en liten spruta vaccin har."

Jag vill inte låta som en liten fjortis som försvarar en "kändis" men de har faktiskt ingen aning om hur mycket alkohol hon dricker. Man kan festa utan att supa.
Bloggkommentatorerna har jag aldrig hört talas om innan och kommer förmodligen inte heller att bry mig om dem. Det här var ju bara omoget.

Vilken hysteri det kan bli av ett blogginlägg.

En människa med kloka åsikter om det hela är Egoinas mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0