Sno min stil!

I morse när jag var i stallet var jag riktigt, riktigt snygg.

Därför tänkte jag nu att ni ska få sno min stil så att ni kan bli lika snygga! Jag grämer mig fortfarande över att ingen har kunnat föreviga detta ögonblick.

Vi börjar uppifrån!

På huvudet: Svart mössa från Team Sportia
På överkroppen: Svart T-shirt från Turkiet, märke D&G, mörkblå tjocktröja från Swede Horse och en svart Fristadsjacka.
På benen: Svarta mjukisbrallor från Team Sportia. För att få den rätta looken får de inte vara nytvättade!
På fötterna: Svarta strumpor hittade längst ner i strumpkorgen och ett par gröna gummistövlar från - tro det eller ej - Noa Noa!

Snygga accessoarer som passar till är strån från halm, hösilage, hö eller liknande. Lera på stövlarna är ett plus!


Lycka till från Lantlollan!


Kommentarer
Postat av: Sara Axman

Mjukisbyxor äger!

2009-11-25 @ 18:05:02
URL: http://exporteradskaning.blogspot.com
Postat av: Sara Axman

Mjukisbyxor äger!

2009-11-25 @ 18:05:25
URL: http://exporteradskaning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0