Rubrik

Idag har jag arbetat ännu mer. Jag och Stina tog tag i halmladan som var i stort behov av att tömmas på mög. Igår slängde vi ju in en massa i transporten och idag tryckte vi in tills det blev fullt. Efter det åkte vi, Tina, Jens och Lukas till Måsalycke och slängde allt. Tillbaka på gården fikade vi med knäckebröd med banan på (det var faktiskt gott).
Efter fikat tog jag in Gymir och Heba och strax därefter kom en som skulle provrida Gymir. Vi red först i ridhuset och sen tog jag Heba och red ut en sväng i skogen med henne. Jag tror tyvärr att hon gillade honom. Just nu känner jag att jag verkligen inte vill sälja honom. Han betyder så mycket för mig.

Jag orkar inte skriva just nu. Jag är alldeles för upprörd.



Grattis på födelsedagen pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0