Roast på Berns

Roast på Berns är ett humorprogram som sänts på kanal 5. Sista programmet visades förra veckan. Programmet har gått ut på att diverse komiker säger en massa elaka saker om en kändis. Kändisar som varit med är bland annat Björn Gustafsson, Felix Herngren, Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam. När komikerna har sagt sitt får kändisen som blivit ”roastad” kontra och ge svar på tal.

Personligen tycker jag att programmet har varit ganska roligt att titta på till viss del.

 Något som däremot störde mig var Petra Medes medverkan. Jag menar inte att klaga på henne som person men hon var verkligen inte speciellt trevlig i detta program. I ett av avsnitten var det enda hon gjorde att klaga på Kristoffer Appelquists vikt. Det enda hon sa var ungefär ”Kristoffer Appelquist är så tjock att…” och så gick hon på hela tiden. Hon ägnade knappt någon uppmärksamhet till personen de roastade, hon bara tjata om att Kristoffer Appelquist var så tjock.
Jag tyckte själv att det var jättepinsamt, pinsamt att hon var så elak. Var det det bästa hon kunde komma på eller? Jag vet inte ens vad jag ska skriva, så pinsamt tycker jag att det var. Och jag är inte den som har svårt för att finna orden direkt.

 Nej Petra. Kom på något bättre nästa gång. Det. Där. Var. Inte. Roligt.

    

Petra Mede                                  Kristoffer Appelquist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0