Ridhus är guld

Jag skulle vara duktig och gå upp tidigt i morse. Eftersom att kvällen spenderades med Saga så blev det ganska sent så jag  O R K A D E  inte helt enkelt. Istället låg jag kvar i min sköna säng och slumrade lite lätt. Eftersom att vädret har varit riktigt jäkla skitdåligt så frågade jag mamma om hon kunde köra mig till stallet, och det kunde hon. Åkte dit vid tretiden och då var hästarna redan inne pga. vädret. Mockade åt den stora bruna och tog sen in Myran. Myran var ju dyngsur så jag orkade inte rida, därför longerade jag istället. Han var väldigt duktig och på slutet gjorde jag lite NH, det gick ännu bättre. Sådana här dagar är det skönt att ha ridhus, vad skulle man annars göra?
Väl hemma skulle jag gå ut med hunden. Det blev ingen lång promenad eftersom det blåser som jag vet inte vad. Havet dånar utanför.

Min mamma är nu officiellt radiokändis. Hon var med i radio Kristianstad idag i programmet som heter "Mötet". När programmet var slut var det flera stycken som ringde hem till oss för att prata med henne. Lite coolt är det väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0