Rent allmänt

Idag har jag varit lite lat. Sov till halv tio vilket var riktigt skönt och sen drog jag till stallet. Hoppade av på stationen innan för att se hur långt det var att gå därifrån. Det är nog ungefär lika långt. Pratade lite med Linnéa under tiden, vi har inte pratat på ganska länge så det var ganska kul att höras av igen.
I stallet pallade jag inte rida, ville bara hem. Därför fixade jag bara till Nizars häst och sen kom mamma och hämtade mig.

Här hemma har jag gjort det jag är riktigt bra på - slappa. Gick även till ICA med hunden och handlade lite lördagsgodis till mig och mamma. För tillfället är Mamma och Kjelle i köket och gör potatisgratäng med lövbiffsnågonting. Ska bli mumsigt!

En annan rolig sak är att Ida skicka sms till mig idag. Det är klubb Elvira på Björket nästa lördag så hon tyckte att vi skulle dra dit. Ska bli superskoj att komma ut lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0