Louise listar

Eftersom att min älsklingsbloggare (not) Kissie har gjort en inne och utelista kan jag också göra en!

(Erkänn att jag är lite coolare ;))

 

UTELISTAN

1. Pälskrage över huvudtaget.
Fult och bara så B. Dessutom är det ju äckligt.

 

2. Stavfel
Det är okej, alla kan slinta på tangentbordet, jag gör det själv ibland. Däremot när man konstant gör samma fel så är det ganska uppenbart att man inte har alla hästarna i stallet.


3.
Bloggare som tror att de är mycket större än vad de är.
Jag är absolut ingen stor bloggare och det vet jag. Däremot är jag på uppgång.
Men jag stör mig så otroligt mycket på folk som skryter om hur kända de är! Jag hade seriöst inte känt igen vissa på stan.




INNELISTAN

1. Hästar
Vad är coolare, snyggare eller mer underbart än hästar? Stora, starka och vackra djur som alltid finns där för en. Hästar är riktigt, riktigt, riktigt inne!


2.
 Människor som bjuder på sig själv.
Det är ju härligt med folk som kan bjuda på sig själv. Som inte behöver gömma sig bakom smink, botox och silikon. Människor som man kan vara människa med. Superinne!

3. Louise!
Vad eller vem kan vara mer inne än mig? Jag har alltid de mest moderna kläderna, de snyggaste frisyrerna och de mest trendriktiga skorna.
Haha! Kanske inte. Stryck den här punkten ;)


Kommentarer
Postat av: eva

haha du e gó du :)

2009-11-27 @ 20:38:19
Postat av: Louise

Haha! Tack så mycket (och detsamma)

2009-11-27 @ 20:52:56
URL: http://saedis.blogg.se/
Postat av: zette

haha ja du e så inne :D mer än kissie i mina ögon iaf :P

2009-11-29 @ 00:35:47
URL: http://zettes.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha! Tack ska du ha ;)

2009-11-29 @ 14:34:39
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0