Inte mycket till variation.

Det känns som om mina dagar är ganska lika varandra. Därför vet jag inte om det är så stor nytta med att skriva vad jag gör.
Det enda annorlunda är väl att jag idag både har ridit och tömkört Gymir. Började med att tömköra och han var bara sååå fin. Efter det satt jag upp och red lite - mest i trav. Dock lyckades han att galoppera lugnt och sansat, så länge jag tar ner min egen energi så går det.
Bonzo var med i stallet idag också. Han tycker nog det är ganska roligt. Gymir hade spillt lite havre och stod och åt upp det när Bonzo kom för att inspektera det hela. Gymir blev lite småsur och bet lite i luften mot honom. Först tänkte Bonzo säga emot men sen kom han nog på att Gymir är ganska mycket större än honom så han gick iväg. Det var ganska gulligt att kolla på.

Dessutom glömde busschauffören att släppa av mig på Mexikovägen trots att jag tryckt. Jag gick fram och sa till (snällt) och han bad om ursäkt flera gånger. Mig spelade det egentligen ingen roll, jag kan lika gärna hoppa av i Vik. Han stannade åtminstone innan busshållplatsen så det blev lite kortare att gå. Skönt det. Han var nog glad att jag inte skällde på honom.

Ikväll ska vi till Nilssons och äta. Trevlig, trevligt.



Dessutom fyller älskade Jennifer 17 år idag. Grattis till henne!


Jag och Jennifer på Bollerups vårfest 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0