Hellre OKÄND än ÖKÄND

Ni vet som alla säger. Att det är bättre att vara ökänd än okänd. Jag kan inte riktigt hålla med.

Som jag skrev i tidigare inlägg så hatläste jag tidigare Kissies blogg. Nu tänker jag inte skriva ett inlägg om hur mycket jag hatar henne för det kan jag inte. Jag hatar ingen människa som jag inte har träffat (utom möjligtvis Jan Björklund som jag småhatar lite sådär i hemlighet).

För att komma till saken så verkar det som att många inte är så förtjusta i Kissie. Däremot driver hon en av Sveriges största bloggar så hon är riktigt känd. Jag själv däremot sitter hellre här och harvar runt på min lilla blogg utan en massa människor som hatar mig. Håller ni inte med? Läs hennes blogg alltså.

För inte så längesen skrev hon ett inlägg om hur hon inte tyckte om lår som går ihop. Hon har också skrivit saker som att alla människor kan bli smala om de vill. Och att det inte finns några fula människor, bara lata. Jag förstår inte hur man kan skriva något sådant. Jag personligen är inte size zero men jag är inte fet heller. Jag kommer aldrig kunna bli size zero heller för jag är inte byggd så. Jag rör mig jättemycket och är ändå inte pinnsmal. 

Tyvärr Kissie, du har fel. Men som du skriver är du så jävla smart, så smart att det inte är sant.

Även om du stavar attraktiv atraktiv och respektera respectera.

Kommentarer
Postat av: zette

och människa, männsika... jag har inte en aning om vem jan björklund är men jag småhatar Kissie lite faktiskt och hatar hennes korkade statements fruktansvärt mycket! usch och fy! jag är verkligen inte en size zero ! men jag är naturlig och trivs!... jag gillar din blogg förresten! ^^

2009-11-17 @ 01:20:57
URL: http://zettes.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, hon är helt hopplös. Jan Björklund är Sveriges utbildningsminister ;).



Precis, finare att vara kurvigare ;)



Tack så mycket :) :D

2009-11-17 @ 14:27:49
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0