Fy vad jag är duktig!

Är jag hurtig eller är jag hurtig?
Jag och hunden tog bussen ut till stallet 10.10 (kom ihåg - min moppe har punka) och var framme tio minuter senare. Väl framme är det bara till att börja använda sina lurvig och gå de två kilometerna till stallet. Framme i stallet går vi ut och hämtar Gymir - en ganska bra bit. Sen går vi inte med honom till stallet. Sen går vi en runda på kanske en timme eller något. Sen går jag och hämtar mat till Gymir. Sen går jag och Bonzo ut med honom i hagen igen och går tillbaka. Sen går vi till bilen för mamma kom och hämtade oss.

Tur.

Förstår ni hur mycket jag har gått idag eller? Tre timmar i sträck i den skånska helvetesvinden = kallt som en isbjörnspitt (ungefär).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0