Framtidsplaner

Jag och Saga brukar ju som bekant umgås en hel del. Främst träffas vi på kvällar och gör inte mycket mer än att hon sitter vid datorn och jag kollar på TV under tiden som vi pratar om (ja vaddå?) hästar. Sagas favorithäst Vidja ska med största sannolikhet betäckas till våren och då kommer hon inte ha någon att rida på. Därför har Saga funderat på att åka till Island och jobba ett tag. Själv är jag också riktigt pepp på att hänga på!

För en gångs skull känner jag av en reslust. Det hade varit superkul.

Någon som vet något bra ställe?


Kommentarer
Postat av: Krull

Det är klart du ska åka!!! Jag stöttar det till 200% :D Synd bara att jag inte har något tips på ställe, men det löser sej ska du se



Kram <3

2009-11-06 @ 09:52:19
URL: http://krullebulle.blogspot.com
Postat av: Malin

Hmm, jag kan mejla hon jag var hos och fråga om hon vet något :) Hon hade bara ett litet ställe, så där är det inte lönt... vill ni ha betalt eller bara erfarenheten? Kram Malin

2009-11-06 @ 15:08:34
URL: http://nerknarkattroll.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack Krull :D!



Malin: Det hade varit jättesnällt! Jaa, alltså främst så vill vi ju inte behöva betala för boende mat mm. Hade varit bra om man betalade av det och kanske fick lite fickpengar eller något..

2009-11-06 @ 17:07:38
URL: http://saedis.blogg.se/
Postat av: Stina

Dra till Siggi och Lisbeth på skeidvellir!

2009-11-07 @ 11:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0