Foderkammaren!

Ni har fått följa min och Stinas upprustning av gården. Idag fortsatte vi med foderkammaren. Ni kan absolut inte ana vad mycket skit vi slängde, hur mycket hö, boss och kornkross vi sopade ut eller hur många spindlar som bodde där inne.

Under några sadelhängare, bakom en massa tunnor hittade vi också en död råtta (eller en röd dåtta som jag hela tiden tänker). Den hade nog varit där väldigt länge eftersom den var helt torkad.

Ni kan inte heller ana hur FINT det blev! Vi var helt hänförda över hur stort utrymme där var.


Jag är trött. Därav bloggtorkan.



Dock har jag pratat med Linjusch i nästan en timme. Härligt att höra den norrländska dialekten ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

För norrländska är bäst!! ;)

2009-11-30 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0