Don't go there...

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har läst Kissies blogg. Igen. Vad är problemet? Jag har lovat att inte skriva hatinlägg, jag har ju  f a n  lovat och predikat om att jag tycker att det är fel. Jag som får ont i magen av grupper på facebook som "Vi som hatar Amy Diamond".

Men jag måste. Jag måste.


För det första. Blogg heter det. Blogg. Inte blog. Åtminstone inte i en för övrigt svensk mening.

Sen kan vissa saker störa mig. Som t.ex. när hon skriver "Vad ska ni vanliga människor göra idag?". Jaha, är hon inte en människa eller? Bara för att hon skriver så intressanta inlägg som "Hur löshör ska behandlas" (ja, hon skrev löshör). Och Wola...

Jag ska inte klaga så mycket. Jag gör hela tiden fel på tangentbordet själv så. Man ska inte kasta sten i glashus.

Dock är ju Kissie Sveriges största bloggare (som hon gladeligen påpekar konstant) och dessutom har hon valt att inte skriva ut var hon köper sin kläder. För vi bara härmar henne. Så det så.


Sen tycker jag att det är väldigt elakt att skriva elaka inlägg om en killa som påstår att han känner henne. Jag förstår inte hur en sådan människa kan vinna priser och tjäna en massa pengar på sin blogg.


Hon får ingen länk och ingen bild här i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha, nähä, men man kanske skulle ta och läsa något inlägg av denna ytterst patetiska bloggare! Men jag är helt på din sida ;)

2009-11-20 @ 10:04:30
URL: http://www.jennyqarlsson.wordpress.com
Postat av: Louise

Haha, det tycker jag!



Tack för det ;)

2009-11-20 @ 16:55:13
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0