Detta måste få ett slut

Jag har tänkt på en sak (sällan). Vissa saker som man gör, har eller tycker på facebook anses som pinsamt. Det är pinsamt att spela FarmVille, det är pinsamt att ha få vänner, det är pinsamt att uppdatera sin status för ofta, det är pinsamt att inte uppdatera sin status tillräckligt ofta osv. Däremot är det inte ett dugg pinsamt att publicera "fyllerbilder" på dig själv och dina polare när ni är lite på kanelen och har vodkaflaskan i näven. Det är ju bara roligt.

Varför ska allting vara så himla pinsamt jämt? Jag är precis likadan, tro inget annat.
Därför tänker jag nu komma ut ur garderoben här på bloggen!

- Jag spelar FarmVille och äger på det. Suck on that!
- För tillfället har jag 273 vänner. Jag accepterar inte vänförfrågningar från folk jag inte känner om de inte håller på med islandshästar.
- Jag uppdaterar min status när jag känner för det!
- Jag har säkert några fyllebilder på mig och min vänner. Är inte helt säker faktiskt.


Jag utmanar nu er! Ni får också erkänna!

 

 

xoxo
NonGossipAtAllGirl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fler vänner på facebook än mig... Jag spelar inte Farmville - fattar inte det? Jag har absolut fyllebilder. Men ingen av dem jag har lagt ut^^



Men komma ut ur garderoben.. du ser inte så gay ut^^ hahaha

2009-11-21 @ 00:31:26
Postat av: eva :)

de var från mig dårå :)

2009-11-21 @ 00:32:08
Postat av: Louise

Haha!



Ja, jag har nu kommit ur facebookgarderoben xD! Precis som du har ^^,

2009-11-21 @ 08:13:39
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0