Bloggtips!

Av en ren slump stötte jag på en blogg när jag var ute och surfade. Som av en ren slump handlade detta inlägg om Skåne. Skåne som ju ligger mig så varmt om hjärtat. Skåne som för mig är det vackraste som finns. Personen i frågas blogg hittar ni här här!

Den här bloggen är skriven på ett sådant sätt att den får mig att bli förälskad. Hade jag varit en fjortis hade jag skrivit bloggnamnet i mina kollegieblock och suckande stirrat ut genom fönstret. Jag är en liten ordfascist, även om jag inte är så noga med hur jag skriver här på bloggen. Jag brukar inte ens kolla igenom det inlägg jag skrivit innan det blir publicerat.

Människan som gjort bloggen använder orden på ett helt fantastiskt sätt. Även om inläggen är långa kan jag inte sluta läsa. Jag måste fortsätta och fortsätta och fortsätta lite till innan jag blir nöjd. Ni måste läsa bloggen.

Tyvärr har den inte blivit uppdaterad på länge. Något som jag sörjer. Jag hoppas att skaparen kommer tillbaka så jag får fortsätta njuta av hans ord som Carl Jan Granqvist njuter av ett glas vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0