Dagarna långa

Gårdagen var en härlig dag, jag var inte uttråkad en enda gång!
Vid ett stack jag till min fagra springare som fick ett äpple på 8-årsdagen :)! Vi tog en härlig skogstur, barbacka och på hack. Efter halva rundan ringde en kvinna som sett Gymir på annons och var sugen på att provrida honom. Om allt går som det ska kommer hon tillsammans med en väninna idag. Det blir spännande att se, jag hoppas att lilla Myran behagar henne även nu när han har vilat ett tag.
När jag kommit hem från stallet gick jag en långpromenad på en timme med hunden. Det blåste riktigt mycket men det var uppfriskande.

Nu ska jag kolla klart på "sjunde himlen" och sen ska jag nog dra till stallet och putsa lite utrustning.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0