Sämre väder

Jaha, ingen sol idag inte, fortfarande varmt dock.
Idag har varit en riktig latemansdag. Orkade inte pallra mig upp förrän efter 10 och gick då ner och käkade två frallor som mamma eller Kjelle inhandlat (thank you).
Efter en något seg och slö frukost drog jag på mig ett par mjukisbrallor och moppade iväg till stallet för att gå en sväng med Myran. Gick runt lite och spanade på omgivningarna, försökte hitta några nya ridvägar men det gick ju som det gick med det så vi hamnade ute på stora vägen tillslut. Var inte så långt från infarten till stallet så jag gick längs med den - folk undrade nog vad i helvete en häst gjorde där ute.
När hästen var ute i hagen igen körde jag hem och läste lite ("Ps. Jag älskar dig" av Cecelia Ahern - riktigt bra). Har egentligen inte gjort så mycket mer än det och att kolla på lite kassa såpor så vid åttatiden gick jag ännu en promenad, denna gången med hunden. Vi gick vid stranden och det kändes så fridfullt att gå vid havet när inte en människa var där - riktigt härligt.
Just nu sitter jag här - än en gång framfor teven och datorn - och är nyduschad och fräsch. Det börjar någon film på femman som jag tänkte kolla på (kommer inte ihåg vad filmen hette).

Adios!


Ps. Riktigt bra låt och framförande. Hittade länken på Lisettes bdb. Kolla på den, som sagt, riktigt bra!

http://www.youtube.com/watch?v=0kA0KPJkAKg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0