Ny månad

Juli är här - hoppas att det underbara vädret är här för att stanna.
Gick upp klockan åtta och körde sen till stallet. Carina kom och skodde Gymir, vilket behövdes då han växt över på sidorna(?), den förra hovslagarn hade lagt på för små skor =/....
När skorna var på tog vi en runda i skogen, Gymir var pigg och verkade glad, äntligen var det roligt att rida igen - även om vi bara skrittade och travade (hade hack).
När vi kom tillbaka i stallet fick han lite mat och sen släppte jag ut honom i hagen och körde sen hem. Skämde bort mig själv lite med ett fotbad på terassen under markisen. Satt och läste samtidigt och njöt av värmen, härligt härligt!

Imorgon är det dags att arbeta igen. Igår var första "riktiga" dagen - kände mig ganska förvirrad i början men det gick ganska bra i kassan sen. Jag får hoppas att jag sköter mig imorgon också.
Nej, nu ska jag fortsätta med den otroligt utvecklande sysslan att kolla på "the Bachelorette".

So long - peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0