Underbart ridpass och "Eight below"

Var på stan med Saga i förmiddags. Vi var på Lindex och jag måste säga att vi inte kollade på kläder lika mycket som vi skrattade åt diverse föremål.

Körde till stallet och mockade. Red sen min egen lilla pärla i ridhuset och om det gick bra! Han var helt fantasttisk, så här kul har det inte varit att rida på länge.


Kollade just på "Eight below", en film med slädhundar i. Hade jag varit en människa som gråter till filmer hade jag gjort det. Den var bra men ändå sorglig. Buhu, vad jag är blödig...

Men ni måste se den. Speciellt om ni gillar djur.

Såhär står det om filmen på wikipedia:

Eight Below är en amerikansk film från 2006 i regi av Frank Marshall. Filmen handlar om en man, Jerry Shepard (Paul Walker), som evakueras från sitt forskarlabb i Antarktis på grund av en snöstorm. Flygplanet som hämtar Shepard och hans kollegor är inte tillräckligt stort för att hans åtta hundar skall få plats. Hundarna lämnas kvar, men Shepard beslutar sig för att han måste återvända och hämta sina hundar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0