Keep on fighting

Jag fryser. Det är ruskigt kallt ute, vinden biter igenom kropp och själ. Burr...

Har varit i stallet idag. Mockade som vanligt och sen red jag Gymir lite i ridhuset. Lilla Bella red också (Lina ledde henne) så vi skrittade ut en tillsammans en bit sen. Tina hade bett mig om hjälp med några som skulle rida senare så jag gick och hämtade Solen och Dimma när Gymir fått mat. När de som skulle rida kom sadlade vi och sen gick vi en sväng i skogen. Jag fick äran att springa en runda med dem i skogen.
Väl tillbaka i stallet började de andra ta in hästarna. När Stina tog Marino smet han. Snabb som jag var tog jag ut Gymir ur boxen, knöt grimskaftet i grimman och töltade efter honom. Lyckades valla in honom i Hekla och Tassens hage så Stina fick ta honom därifrån. Själv gick jag och släptte ut alla islandshästarna. Var lite påfrestande att leda ut alla tre samtidigt, de har olika tempon.
När jag äntligen fått ut dem i hagen tog jag in Elmer som Stina glömt ute (tack för det :P), han kan vara lite galen men det gick bra. Tog in Avanti sen och gav han och Berry deras kraftfoder. Snackade lite med de andra, de ville att jag skulle hänga med på pizza men eftersom hunden inte varit ute sen i morse tackade jag nej och körde hem.


Jag känner mig väldigt trött. Utan anledning.


Kollade på "The Proposal" igår, den var riktigt bra! Se den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

STAVFEL!

2009-12-03 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0