Hissa eller dissa?

Det finns numera en sida för de människor som inte vill att Kissie ska få fler besökare, men som ändå vill veta vad det är hon skriver om. Sidan hittar ni här!
På den här sidan publiceras alla Kissies inlägg och sidan har faktiskt redan över femtusen besökare!

Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta påfund. Det hela känns väldigt paradoxalt. Kan folk inte stå för att de läser Kissies blogg? Samtidigt så tycker jag själv att det är ganska roligt att läsa hennes blogg, inte för att hon är min stora idol men det är kul att se folk göra bort sig (men erkänn, det är roligt).

Alltså jag vet inte. Ska jag hissa eller dissa den här sidan? Vad tycker ni om detta ny påfund?




Kommentarer
Postat av: Eveline

jag tycker det mest känns som en person som inte kan lyckas med sin egen blogg, men ändå vill ha något stort, så den seglar på andras framgång..

2009-12-04 @ 17:50:18
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: Louise

Jaa, du kanske har rätt...

2009-12-04 @ 19:45:03
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0