Fantastisk dag!

Underbar dag idag. Jag ska berätta...


Halv elva gick jag och Saga upp till körskolan. Min lektion började kvart i och hennes prick. Min lektion gick toppenbra. Vi startade i backe med medlut och motlut, gjorde vändingar i T-kors, U-svängar och saxvändningar, allt gick problemfritt. Jag fick mycket beröm för hur jag hanterar bilen :)!

När min lektion var klar bokade jag in två nya och väntade sedan på Saga. När hon var klar gick vi ner till gamla Mårtens och åt nyttiga baguetter. Med lite mat i magen vandrade vi sedan till vårt gamla högstadie och hälsade på folket där, det var riktigt kul!

Efteråt gick vi skilda vägar, jag gick hem och körde till stallet. Eftersom Gymir har vilodag idag så mockade jag bara och hjälpte sen Tina och Jens med att ta in hästarna. Tina uppskattar om hon slipper ta knäppgökarna nämligen.

Väl hemma åkte jag och mamma och handlade. På ICA ringde Johanna mig angående en rolig sak. Går det i lås får ni höra om det senare!


Utgång eller ej ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0