Det här med bajsburgare

Är det någon mer än jag som råkat ut för detta fenomen?
Kanske är det bara jag som förstår vad jag själv menar, låt mig förklara.


Ni vet när man mockar en box. Ett hörn ser rent och fint ut och man ska ta bort den rena halmen för att lägga den i ett annat hörn så länge. Så ramlar det ut en hel hästskit som man inte hade en aning om. Hästen har alltså grävt ner sin skit och gjort mockningen extra svårt.

Om hästen känner för att vara riktigt jävlig kan det bli en dubbel bajsburgare. Detta inträffar när du tar bort lite halm och hittar en skit. Efter att du plockat bort skiten är där ännu mer halm som du skrapar bort. Under denna halmen ligger ännu en skit och under den mera halm. Jag undrar bara hur hästen lyckas?!

Detta störande fenomen får jag uppleva nästan varje dag. Avanti är riktigt expert på det. Gymir däremot har aldrig lyckats.



Jag var bara tvungen att skriva av mig. Någon mer än jag som varit med om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0